
Danmarks formentlig største boligmagasin, Bolius fra Videncentret Bolius under Realdania, har dette forår valgt at udskifte den hidtidige distributør, Bladkompagniet, med Forbruger-Kontakt. Magasinet har boligejere som målgruppe, og det udkommer otte gange om året med 76 sider i et oplag på knap 150.000. Heraf bliver 90.000-95.000 eksemplarer omdelt til abonnenter og medlemmer af Realdania.
Hos Bladkompagniet, som har JP/Politikens Hus som hovedejer, er magasinet blevet omdelt sammen med morgenaviser og af voksne bude. Hos Forbruger-Kontakt, der udgør langt hovedparten af aktiviteterne i børsnoterede North Media, kommer magasinet typisk sammen med lokale, gratis ugeaviser og reklametryksager. Her omfatter budkorpset både voksne og unge over 13 år, som er EU’s aldersgrænse for arbejde.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app