MediaWatch

Splay One venter grønnere græsgange efter ejerskifte

Landechef for Splay One ser gode muligheder for at styrke forretningen, efter Nent har solgt selskabet til svenske Caybon, der har et hovedfokus på digitale marketingløsninger.

Splay Ones landechef i Danmark, Jacob Gallaus. | Foto: PR/NENT Studios

Efter at have haft til-salg-skiltet oppe siden januar 2020, har mediekoncernen Nent afhændet medie- og marketingselskabet Splay One til den svensk baserede mediegruppe Caybon, der driver flere marketingselskaber som Mediaplanet og N365 samt nyhedskonceptet Newsner.

Ejerskiftet falder i god jord hos Splay Ones landechef i Danmark, Jacob Gallaus, efter måneders uvished.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs