MediaWatch

Kreakom ærgrer sig over GroupM-afsked - men afviser prisstigning

Landets største mediebureau GroupM har sagt farvel til Dansk Erhverv og Kreativitet & Kommunikation, men adm. direktør afviser, branchen generelt er ved at trække fra hinanden, tværtimod, mener hun.

Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation

I sidste uge meldte mediebureauet GroupM sig ud af Dansk Erhverv og forlod dermed også Kreativitet & Kommunikation (Kreakom), og det er en stor spiller, der har forladt brancheforeningen, må Tine Aurvig-Huggenberger, adm. direktør i Kreakom, erkende.

"Vi har hidtil organiseret mediebureauerne 100 pct. Derfor er det selvfølgelig ærgerligt, at det største mediebureau i markedet melder sig ud. Men vi har ikke eksklusivaftaler i det her land, så det står virksomheder frit for, hvor de vælger at organisere sig," siger hun.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere