MediaWatch

TV 2 laver stor opjustering efter fremgang i corona-halvår

Danskerne så mere tv, og det medfører både øget omsætning og fremgang på bundlinjen hos TV 2, der nu hæver forventningerne til årets indtjening væsentligt.

Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør i TV 2. | Foto: Miklos Szabo

Opdateret 1. september i fjerde afsnit med angivelse af fremgang i reklameomsætningen på 0,3 pct. i første halvår.

TV 2 nød godt af tv-glade danskeres fjernsynskiggeri i årets første halvdel, og det medfører nu, at tv-stationen opjusterer forventningerne til indtjeningen i året, lyder det i en regnskabsmeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år

Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs