MediaWatch

TV 2 laver stor opjustering efter fremgang i corona-halvår

Danskerne så mere tv, og det medfører både øget omsætning og fremgang på bundlinjen hos TV 2, der nu hæver forventningerne til årets indtjening væsentligt.

Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør i TV 2. | Foto: Miklos Szabo

Opdateret 1. september i fjerde afsnit med angivelse af fremgang i reklameomsætningen på 0,3 pct. i første halvår.

TV 2 nød godt af tv-glade danskeres fjernsynskiggeri i årets første halvdel, og det medfører nu, at tv-stationen opjusterer forventningerne til indtjeningen i året, lyder det i en regnskabsmeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs