MediaWatch

Unge er teleselskabet 3's største marketingudfordring

Tidens største marketingudfordring er de unges medievaner, siger 3-direktør. Selskabet er med en konsistent markedsføring gået fra 0 til 15 pct. i markedsandel på 15 år, og i dag er tilgangen, at salg og marketing er to sider af samme sag.

Foto: PR-foto

I receptionen hos teleselskabet 3 hænger nogle potteplanter – med bunden opad. Det samme kan man opleve andre steder hos selskabet – inklusiv på adm. direktør Morten Christiansens kontor.

Det er der en særlig historie bag, som handler om selskabets DNA, men den venter vi lidt med.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs