MediaWatch

Danske Spil vil håndtere mere mediekøb selv

Danske Spil er i gang med at insource en del af medieindkøbet. Det gælder først og fremmest det digitale, og en af drivkræfterne er at opnå en højere kvalitet. Samtidig er mangeårigt koncept til overvejelse.

Foto: /ritzau/Jens Dresling

Mere medieindkøb skal håndteres internt. Det er ét af de pejlermærker, som én af landets største annoncører Danske Spil sigter efter i 2018.

Det gælder særligt det digitale medieindkøb, hvor spiludbyderen ser flere fordele i selv at stå for arbejdet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år

Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs