MediaWatch

Ørskov: Digital rejse er kun lige begyndt

Den digitale omstilling er endnu kun i sin indledende fase, og print vil i mange år fremover være en stor del af forretningen, mener JP/Politikens Hus' adm. direktør.

Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. | Foto: Linda Johansen/Polfoto

De trykte udgivelser vil fortsat fylde en vigtig del af JP/Politikens Hus' forretning, og den digitale transformation er kun på et tidligt stadie.

Det var blandt ordene fra Stig Ørskov, adm. direktør for JP/Politikens Hus, da han i dag talte ved konferencen Digital Media Europe, som er arrangeret af WAN-IFRA, der organiserer aviser og nyhedsmedier over hele verden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs