MediaWatch

Nye medier tilslutter sig Facebooks annoncenetværk

Facebook leverer nu også annoncer til to store amerikanske medier via det sociale medies eksterne annoncenetværk.

Foto: Jeff Chiu/AP/Polfoto

Facebooks programmatiske annoncenetværk til eksterne platforme, som hedder Audience Network, indlemmer de to store amerikanske mediehuse Washington Post og Wenner Media, som udgiver bl.a. magasinet Rolling Stone. Det skriver Adage.

Samtidig melder Facebook, at annoncenetværket nu rammer 1 mia. mennesker uden for det sociale medie. Ifølge Facebook kan annoncenetværket ramme målgrupper med samme præcision som inden for mureren i det sociale medie.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs