MediaWatch

Den Korte Avis-debat kan gøre annoncører mere kritiske

Debatten om annoncørernes afgang fra Den Korte Avis kan sætte fokus på kvalitet i online annoncering, mener annoncedirektør og bureauchef.

Peter Hove Olesen/Polfoto
En række annoncører trak i sidste uge deres annoncering fra Den Korte Avis, efter de var blevet gjort opmærksomme på deres reklameindkøb på det indvandrerkritiske netmedie, der er drevet af Ralf Pittelkow og Karen Jespersen. Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere