MediaWatch

Vi hænger os i detaljer mens Facebook støvsuger markedet

Der er 13 mia. gode grunde til at have lokale trafiktal, selvom de ikke har værdi i det daglige reklameindkøb, siger digital direktør i en af landets største mediebureauer.

Foto: Jeff Chiu/AP/Polfoto

I seks måneder har det danske mediemarked stået uden trafikstatistik for mediernes udvikling på nettet.

Lanceringen af den nye måling, Dansk Online Index, fra TNS Gallup trækker ud og er senest annonceret til august. Men hvem savner tallene – og er de overhovedet vigtige, når annoncemarkedet tilsyneladende lever helt fint videre uden?

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Koda opponerer mod ny musikpolitik i DR

Nye retningslinjer i DR betyder, at kommercielt udgivet musik som udgangspunkt ikke længere skal bruges i programmer. Men public service-stationen bør have fokus på andet end katalog-musikken, mener Kodas adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs