MediaWatch

Svensk viralspiller går ind i Danmark

Svensk viralmedie med over 1 mio. brugere i Sverige har udvidet med danske nyheder og dansk Facebook-side. Ifølge adm. direktør har den danske version fået en positiv modtagelse.

Foto: Screendump newsner.com

I Sverige har viralmediet Newsner i længere tid bidt skeer med de større mediers viralsider, og nu vil mediet have en bid af det danske marked.

I slutningen af februar udvidede Newsner med en dansk Facebook-profil og begyndte samtidig at publicere danske historier. I de første måneder publicerede Newsner primært billeder og videoer af hunde og katte på sin danske Facebook-side, men i begyndelsen af maj begyndte de første danske viral-artikler at optræde på newsner.com.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs