MediaWatch

Svensk viralspiller går ind i Danmark

Svensk viralmedie med over 1 mio. brugere i Sverige har udvidet med danske nyheder og dansk Facebook-side. Ifølge adm. direktør har den danske version fået en positiv modtagelse.

Foto: Screendump newsner.com

I Sverige har viralmediet Newsner i længere tid bidt skeer med de større mediers viralsider, og nu vil mediet have en bid af det danske marked.

I slutningen af februar udvidede Newsner med en dansk Facebook-profil og begyndte samtidig at publicere danske historier. I de første måneder publicerede Newsner primært billeder og videoer af hunde og katte på sin danske Facebook-side, men i begyndelsen af maj begyndte de første danske viral-artikler at optræde på newsner.com.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs