MediaWatch

Schibsted indgår programmatic-aftale med Group M

Flere konkurrenter er angiveligt bekymrede over aftale mellem Schibsted og Group M, fordi de samtidig benytter samme programmatic-platform. Group M ser ingen grund til bekymringer.

I sidste uge annoncerede den norske mediekoncern Schibsted, at den går all-in på datadrevet annoncesalg med en ny programmatic-platform. Satsningen bliver nu fulgt op af en aftale med mediebureauet Group M. Det skriver Kampanje.

I en intern mail, som Kampanje har set, skriver Group M, at bureaugruppen har indgået en aftale med Schibsted om programmatic. Group M tæller bureauerne Mediacom, MEC, Mindshare og Maxus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs