MediaWatch

Schibsted indgår programmatic-aftale med Group M

Flere konkurrenter er angiveligt bekymrede over aftale mellem Schibsted og Group M, fordi de samtidig benytter samme programmatic-platform. Group M ser ingen grund til bekymringer.

I sidste uge annoncerede den norske mediekoncern Schibsted, at den går all-in på datadrevet annoncesalg med en ny programmatic-platform. Satsningen bliver nu fulgt op af en aftale med mediebureauet Group M. Det skriver Kampanje.

I en intern mail, som Kampanje har set, skriver Group M, at bureaugruppen har indgået en aftale med Schibsted om programmatic. Group M tæller bureauerne Mediacom, MEC, Mindshare og Maxus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Et forlag med faldende flyvehøjde, en pris på åbning af DR’s kæmpearkiv, en omfattende fyringsrunde og en radiodirektør, der må se i øjnene at vigtig målsætning bliver svær at nå. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs