
Mofibo. Storytel. Riidr. Ereolen. Mulighederne for at abonnere på, købe eller låne e-bøger har udviklet sig hastigt i løbet af ganske få år. Og ifølge Carsten Odgaard, digital salgschef hos Gyldendal, er læsernes interesse fulgt med.
"Det er nok noget af det mest overraskende, vi har set i bogbranchens udvikling de seneste år," fortæller han.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Briefing: Ugen i mediebranchen
Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.