MediaWatch

Online-annoncering stiger 27 pct. hos britisk medie

Daily Mail oplever gedigen vækst i den digitale annonceomsætning. Faldende printannoncering trækker den samlede annonceomsætning i rødt.

Den digitale annonceomsætning hos Daily Mail stiger med 27 pct., fremgår det af regnskabet for første kvartal, som blev sendt ud tidligere på dagen. Det skriver The Guardian.

Fremgangen i den digitale forretning bliver især drevet af den amerikanske del af Daily Mail. Her stiger annonceomsætningen 66 pct., mens stigningen i Storbritannien er 17 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs