MediaWatch

Eniro ændrer salgssetup - koster danske stillinger og chef

Søgevirksomheden reducerer omkostningerne med over 50 mio. kr. om året ved at samle nordiske salgsenheder. Det rammer danske stillinger og den danske landechef.

Ændringer af det nordiske salgssetup i Eniro koster både den danske landechef, Allan Jakobsen, jobbet samt flere danske stillinger.

Søgevirksomheden, som står bag Krak, Proff og De Gule Sider, har således valgt at samle sine lokale salgsenheder i Danmark, Sverige og Norge i en nordisk salgsorganisation. Ved at lægge salgsenheder sammen under et kan Eniro reducere omkostningerne med 65 mio. svenske kroner (52,5 mio. kr.) om året, som forventes at være implementeret inden årsskiftet, skriver selskabet i en pressemeddelelse. 

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs