MediaWatch

Facebook-trafik skræmmer ikke annoncører

Direkte trafik er i højere kurs blandt medierne end trafik fra Facebook. Men for annoncørerne gør det ingen forskel, hvor kunderne kommer fra, siger digitale bureaufolk.

Foto: /ritzau/Jens Dresling/Arkiv

Denne artikel blev bragt i Watch Mediers magasin Businesswatch. Hele magasinet kan læses her.

Når annoncekronerne skal fordeles, så betyder det ikke alverden, om klikkene på mediernes hjemmesider kommer fra Facebook eller direkte på mediernes egne hjemmesider.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs