MediaWatch

Facebook: Mediernes nye dilemma

Facebook er en uomgængelig del af mediernes forsøg på at nå ud til læserne. Det sociale medie skaber en masse dejlig trafik, men trafikken trækker andre spørgsmål med sig.

Foto: Paul Sakuma/AP/Polfoto/Arkiv

Denne artikel blev bragt i Watch Mediers magasin Businesswatch. Hele magasinet kan læses her.

I august nåede Facebook en milepæl af de større. For første gang var 1 mia. mennesker aktive på Facebook på en enkelt dag. Det svarer i runde tal til hver syvende person på kloden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs