MediaWatch

Nordisk Film vil lokke unge i biffen via Youtube

Nordisk Film tester med "Showfabrikken" på Youtube nye markedsføringsveje for at få de unge målgrupper i biffen.

Foto: Egmont

Hvordan får man unge til at interessere sig for det store lærred frem for den lille smartphone-skærm med oceaner af videoklip?

Den udfordring har Danmarks største biograf- og filmselskab Nordisk Film for nylig taget op med lanceringen af programmet "Showfabrikken" på Youtube. Programserien er en afart af  AFP (advertising funded programming), hvor Nordisk Film har hyret Youtube-netværket Splay til at skrive og producere de små fem-minutters programmer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs