TV 2: Vi følger nye nyhedstjenester tæt

Potentialet er stort, men TV 2 vil ikke uden videre forære sit indhold og dyrebare brugerdata væk til digitale nyhedstjenester som Facebook Instant Articles og Apple News.
Foto: PR/TV 2
Foto: PR/TV 2

Det kræver grundige overvejelser og ikke mindst et skarpt fokus på forretningsmodellen, hvis TV 2 skal kaste sig ud i nye digitale nyhedstjenester som Apple News og Facebook Instant Articles. Indtil videre følger tv-stationen udviklingen tæt fra sidelinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også