MediaWatch

Store netmedier distancerer sig fra kliksnyd

Trafik fra robotter er et mindre problem for en række amerikanske mediesider, end det er for det brede annoncemarked, viser ny undersøgelse.

2,8 pct. af klikkene på store netmediers bannerannoncer er foretaget af robotter.

Det viser en ny undersøgelse, som White Ops, en virksomhed som registrerer annoncesvindel, har foretaget på vegne af den amerikanske brancheorganisation Digital Content Next, skriver The Wall Street Journal.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs