
TV 2 skal fordoble den digitale omsætning på tre år, og til det formål ansætter tv-stationen en digital udviklingsdirektør i en nyoprettet stilling.
Det er en del af forklaringen på, at Peter Brüchmann vælger at stoppe i sin stilling som digital chef for TV 2. Han blev ansat for lidt under to år siden, men hvis han skulle blive på tv-stationen, ville det blive i en anden rolle, mener han.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.