MediaWatch

Jubii nupper digital chef fra Berlingske

Chef for Berlingske Medias digitale forretningsudvikling bliver en del af ledelsen i Jubii, hvor han skal tage den digitale annonceforretning et skridt videre.

Jubii har siden 2014 været ledet af adm. direktør Martin Schradieck, der nu får ny mand om bord

Jubii henter nye kræfter til ledelsen. Chef for Berlingske Medias digital kommerciel forretningsudvikling, Allan Olesen, rykker 1. oktober til Jubii Media Group. Her afløser han Henrik Liljegren på posten som driftsdirektør (COO).

"Han har den rigtige profil i forhold til kommercielle og digitale kompetencer. Han er især dygtig til data-området og har været ansvarlig for hele Berlingske Medias digitale annonce- og RTB-strategi. Det har vejet tungt i valget," siger adm. direktør for Jubii Media, Martin Schradieck.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs