MediaWatch

Podcast-succes er på jagt efter reklamefinansiering

NPR's ombejlede podcast-projekt Serial er taget på reklamefestival i Cannes for at opdyrke sponsorer, så produktionerne kan fortsætte.

'Serial' såede tvivl om en gammel drabssag. | Foto: Patrick Semansky/AP/Polfoto/Arkiv

National Public Radios ombejlede podcast-projekt Serial er taget til Cannes Lions International Festival for at opdyrke sponsorer til flere produktioner, skriver AdAge.

Første sæson af Serial var en usædvanlig podcast-serie om en drabsag på en high school student i Baltimore i 1999, der fængede hos mange lyttere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs