Podcast-succes er på jagt efter reklamefinansiering

NPR's ombejlede podcast-projekt Serial er taget på reklamefestival i Cannes for at opdyrke sponsorer, så produktionerne kan fortsætte.
'Serial' såede tvivl om en gammel drabssag. | Foto: Patrick Semansky/AP/Polfoto/Arkiv
'Serial' såede tvivl om en gammel drabssag. | Foto: Patrick Semansky/AP/Polfoto/Arkiv

National Public Radios ombejlede podcast-projekt Serial er taget til Cannes Lions International Festival for at opdyrke sponsorer til flere produktioner, skriver AdAge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også