MediaWatch

Podcast-succes er på jagt efter reklamefinansiering

NPR's ombejlede podcast-projekt Serial er taget på reklamefestival i Cannes for at opdyrke sponsorer, så produktionerne kan fortsætte.

'Serial' såede tvivl om en gammel drabssag. | Foto: Patrick Semansky/AP/Polfoto/Arkiv

National Public Radios ombejlede podcast-projekt Serial er taget til Cannes Lions International Festival for at opdyrke sponsorer til flere produktioner, skriver AdAge.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs