MediaWatch

Egon, Benny og Kjeld taler til nye generationer på nettet

Yngre mediebrugere har appetit på ældre danske film, når de kan streame dem, erfarer tjenesten Dansk Filmskat, og ejeren Nordisk Film hæver forventningerne.

Tre måneder efter Egmont-ejede Nordisk Film meldte sig ind i kampen om streaming-kunderne med filmtjeneste, Dansk Filmskat, bliver kortene holdt tæt ind til kroppen om modtagelsen.

Omkring 200.000 har klikket sig ind på danskfilmskat.dk siden lanceringen den 25. februar, men hvor mange af de nysgerrige besøgende, der har tegnet et abonnent til 49 kr. om måneden, vil Nordisk Film ikke ud med - heller ikke oplysninger om, hvor mange har taget imod en gratis prøveperiode på 30 dage.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs