MediaWatch

Ekstra Bladet vinder digital marketing-pris

Med en case om databeriget annoncering i samarbejde med Coop/Super Brugsen har Ekstra Bladet vundet en digital marketing-pris.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Ekstra Bladet har fået europæisk hæder for deres digitale markedsføring.

Til prisuddelingen The IAB Europe Research Awards, som hylder de bedste europæiske idéer og resultater inden for digital marketing, vandt Ekstra Bladet i ”Brand Advertising Effectiveness” med en case om databeriget annoncering i samarbejde med Coop/Super Brugsen.

Ekstra Bladet vandt foran Yahoo, Sky Media og Havas Media Group, IAB Ireland og Online-Vermarkterkreis (OVK) im Bundesverband Digitale Wirtschaft (BVDW) e.V, som var de øvrige nominerede i kategorien.

The IAB Europe Research Awards blev i år afholdt i Berlin.

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs