MediaWatch

Ekstra Bladet vinder digital marketing-pris

Med en case om databeriget annoncering i samarbejde med Coop/Super Brugsen har Ekstra Bladet vundet en digital marketing-pris.

Foto: Thomas Borberg/Polfoto/Arkiv

Ekstra Bladet har fået europæisk hæder for deres digitale markedsføring.

Til prisuddelingen The IAB Europe Research Awards, som hylder de bedste europæiske idéer og resultater inden for digital marketing, vandt Ekstra Bladet i ”Brand Advertising Effectiveness” med en case om databeriget annoncering i samarbejde med Coop/Super Brugsen.

Ekstra Bladet vandt foran Yahoo, Sky Media og Havas Media Group, IAB Ireland og Online-Vermarkterkreis (OVK) im Bundesverband Digitale Wirtschaft (BVDW) e.V, som var de øvrige nominerede i kategorien.

The IAB Europe Research Awards blev i år afholdt i Berlin.

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs