MediaWatch

Webtal: Bilbasen.dk er stadig bilkøbernes favorit

Leder en dansker efter en brugt bil, søger langt de fleste mod Bilbasen, men markedet for sites, der kombinerer rubrikannoncer og artikler om biler er stadig mere mangfoldigt.

Foto: Colourbox

Interessen for at læse om og handle biler vokser, og markedet for sites, der bringer rubrikannoncer krydret med redaktionelt indhold, er mangfoldigt.

Det klart førende bilmedie på nettet er dog fortsat markedets ældste, Bilbasen, der i marts tiltrak 703.000 brugere via pc, mobil og tablet, viser seneste trafiktal fra Danske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs