MediaWatch

Altingets annoncebureau opuster med mediechef fra Vice

Annoncebureauet Nichehuset, der har specialiseret sig i salg for digitale nichemedier, har oprustet med ny mediechef.

Brian Rasmussen, 45, er ansat som ny mediechef i det unge annoncebureau Nichehuset, skriver bureauet. Her skal han stå i spidsen for annoncesalget for Altinget og Økonomisk Ugebrev. 

Brian Rasmussen kommer fra en stilling som salgschef i det unge internationale mediehus Vice og har før arbejdet som digital salgschef på Politiken, hvor han var i alt seks år. Han har tidligere været ansat i bl.a. Eniro og på Berlingske.

"Den ambitiøse ansættelse er udtryk for en styrkelse af Nichehusets kerneforretning, annoncesalg til digitale BTB-nichemedier," skriver Nichehuset.

Mere fra MediaWatch

Nent skifter navn

Med nyt navn vil virksomheden signalere et strategisk fokus på streamingtjeneste, lyder det i en pressemeddelelse.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs