MediaWatch

Annoncer: Mobilen fortsætter spurt

Den digitale annonceomsætning er vokset i alle kategorier i årets tre første kvartaler - procentuelt vokser mobilomsætningen fortsat langt hurtigt, viser annoncestatistik.

Foto: Jens Dresling/Polfoto

Med en vækst på godt 62 pct. har mobilannonceringen fortsat stejl kurs opad, viser tal for annonceomsætningen for 3. kvartal fra Danske Medier Research.

Mobil-annoncering udgør dog stadig en minimal del af omsætningen online. Foreløbig viser tallene fra organisationen en mobilomsætning i årets tre første måneder på 84 mio. kr. - og omsætningen står altså til at runde 100 mio. kr. i år - mod 51,7 mio. i samme periode sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs