MediaWatch

”Vi vil lave sociale mediers svar på CNN"

TV-FESTIVAL. Medierne bør rykke hårdt nu på mobil og web-tv, lyder budskabet fra Huffington Posts danske topchef, Jimmy Maymann.

Hvis man vil være en succesfuld del af fremtidens medieverden, skal der redaktionelt være langt mere fokus på at udkomme på mobilen og på video.

Sådan lyder forudsigelsen i hvert fald fra den amerikanske mediestormer Huffington Post, som fremover selv vil zoome ind på de to områder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs