MediaWatch

Ørskov: 'Finans' speeder digital transformation op

Erfaringerne med den nye digitale erhvervssatsning skal bruges generelt i konverteringen fra papir til digital medieforretning i JP/Politikens Hus, siger adm. dir. Stig Kirk Ørskov, der ikke udelukker mediestøtte til Finans.

Det handler om at vinde erhvervslæsere - men mindst lige så meget om at transformere forretningsgrundlaget fra print til digitalt. JP/Politikens Hus offentliggjorde i dag planerne for lanceringen af det nye digitalt fødte erhvervsmedie, Finans, der fremover bliver centrum og omdrejningspunkt for erhvervsdækningen i Jyllands-Postens og i JP/Politikens Hus.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Dentsu og MBA nedlægger stillinger

Svy stillinger i mediedelen af Dentsu Danmark er blevet nedlagt. Ifølge direktør er der tale om rettidig omhu med udsigt til et 2023, der vil blive præget af økonomisk krise. Hos reklamebureauet Mediacom Beyond Advertising, MBA, bliver fem afskediget, fordi bureauet oplever, at nogle kunder holder igen med projekter.

Ny "lytterobot" skal genkende musik i DR-programmer

DR har fuldautomatiseret processen med at notere, hvilket musik der bliver brugt i radioprogrammer og podcasts. Løsningen kan også bruges til at indsamle data om kønsbalancen blandt kunstnerne, der bliver spillet på DR’s kanaler.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs