MediaWatch

MSN trækker i Microsoft-klæder

Microsoft gennemfører om seks måneder en global relancering af koncernens medie, Msn.dk, der får flere redaktionelle kategorier og skifter til et nyt ensartet Microsoft-design.

Ulrik Krag

Microsoft Advertising gennemfører en større relancering af koncernens medieflagskib Msn.dk til sommer.

Microsofts Msn.dk gik luften i 1995 og har siden fulgt en ‘owned media'-strategi i luksusudgaven for en virksomhed, der ellers ikke har redaktionelle rødder - med et nyhedsflow af gossip, underholdning, tips og trends.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs