MediaWatch

Ny online bladkiosk ser dagens lys

Ny webkiosk til magasiner og aviser vil fokusere på seriøse publikationer og koncentrere sig om årsabonnementer.

Danmarks største udbyder af bladtitler lige fras Vogue over Ekstra Bladet til mindre nicheblade som Ekko. Det er målet for den nye online bladkiosk Bladland.dk, der netop har slået dørene op.

Tanken er, at danske forbrugere skal kunne købe sine trykte abonnementer med kortbetaling og få levering direkte til døren, lyder det i en pressemeddelelse, hvori Tejs Grevstad, projektansvarlig på bladland.dk, udtaler:

”I forhold til andre bladkiosker på nettet, vil Bladland.dk høre til i den mere seriøse ende af skalaen, og mere fokusere på at sælge årsabonnementer frem for at lange billige tilbud og tilgifter over disken”.

Bag Bladland.dk står den familieejede virksomhed LM Information Delivery, der som Nordens største abonnementsformidler mest er kendt for at hjælpe forlag og avishuse med deres B2B-salg til biblioteker og virksomheder.

- TBC

Forsiden lige nu

Briefing: Ugen i mediebranchen

Regeringen går efter kun at sælge 49 pct. af TV 2, ugebladskæmpen Aller kom med regnskab, som ikke så godt ud for den danske dels vedkommende, og DF meldte sig klar til at skrue på de ønskede DR-besparelser. Det er blevet tid til ugens tour gennem mediebranchens største begivenheder.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere