Dansk Reklame Film landede rekordoverskud i valgår

Et mediemarked, der slog rekord, samt stigende efterspørgsel grundet folketingsvalget udløste stor fremgang for Dansk Reklame Film.
Der var flere penge i reklamer i biografen i 2022 end året før. | Foto: Mikkel Hørlyck
Der var flere penge i reklamer i biografen i 2022 end året før. | Foto: Mikkel Hørlyck

Egmont-koncernens biografreklameselskab Dansk Reklame Film oplevede markant resultatmæssig fremgang sidste år. Det fremgår af selskabets årsrapport for 2022. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også