Rettighedsalliancen og Meta går sammen om nedbringe ulovlig indholdsdeling

En ny oplysningskampagne skal informere brugerne af Facebook og Instagram om, at der er en risiko forbundet med piratkopiering af musik og film. 
Kampagnen kommer til at køre på Facebook og Instagram fra d. 1. marts og fem uger frem. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Kampagnen kommer til at køre på Facebook og Instagram fra d. 1. marts og fem uger frem. | Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Rettighedsalliancen og Meta er gået sammen om lanceringen af en kampagne, der har til formål at oplyse brugere på de Meta-ejede platforme Facebook og Instagram om de risici, der hører til køb af ulovlige kopivarer og piratkopiering af indhold. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også