Danske medier lander ny licensaftale med nyhedsapp

Appen er installeret på de fleste Samsung-telefoner og har 25 mio. brugere på tværs af 34 lande - men det står ikke klart, hvor mange danskere der bruger den.
Foto: Michael Kappeler/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Michael Kappeler/AP/Ritzau Scanpix

Få uger efter at have fået sin første betalingsaftale i hus med Microsoft har den kollektive forhandlingsorganisation DPCMO lukket en aftale med nyhedsappen Upday. Det fremgår af en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også