Radar skal styrke abonnementsbasen i Teknologiens Mediehus

”Med opkøbet styrker vi vores teknologiske omnibustilbud,” lyder det fra adm. direktør Christina Blaagaard, der overtager techmediet Radar for at føje det til mediehusets plus-abonnement.
Foto: Cecilie Bach
Foto: Cecilie Bach

Med opkøbet af techmediet Radar har Teknologiens Mediehus udvidet sin målgruppe og dermed også øget abonnementspotentialet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også