Partier brugte 2,7 mio. kr. på Facebook-annoncer i måneder op til valgudskrivelse

Konservative er det parti, der har brugt flest penge på Facebook-annoncer i de foregående tre måneder. På tværs af partierne blev der skruet gevaldigt op for annonceforbruget i september.
Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Folketingets partier har brugt 2,79 mio. kr. på Facebook-annoncer i de foregående tre måneder, frem mod at Mette Frederiksen onsdag officielt skød gang i valgkampen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Colourbox

Advice udpeger syv nye partnere