MediaWatch

Partier brugte 2,7 mio. kr. på Facebook-annoncer i måneder op til valgudskrivelse

Konservative er det parti, der har brugt flest penge på Facebook-annoncer i de foregående tre måneder. På tværs af partierne blev der skruet gevaldigt op for annonceforbruget i september.

Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Folketingets partier har brugt 2,79 mio. kr. på Facebook-annoncer i de foregående tre måneder, frem mod at Mette Frederiksen onsdag officielt skød gang i valgkampen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs