MediaWatch

Amerikanske medievirksomheder satser på direkte annoncesalg

To tredjedele af 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA forventer en recession inden for det kommende år. De retter særligt fokus mod indtjening via direkte annoncesalg og abonnementer.

Foto: Colourbox

Medie- og marketingsvirksomheder i USA vil i årets sidste kvartal primært fokusere på indtjening gennem direkte annoncesalg.
Det skriver Digiday, der har spurgt 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA, hvad deres særlige omsætningsmæssige prioriteter vil være resten af året.

Her topper direkte annoncesalg listen, mens salg af abonnementer og programmatisk annoncering følger efter på henholdsvis anden- og tredjepladsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs