MediaWatch

Amerikanske medievirksomheder satser på direkte annoncesalg

To tredjedele af 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA forventer en recession inden for det kommende år. De retter særligt fokus mod indtjening via direkte annoncesalg og abonnementer.

Foto: Colourbox

Medie- og marketingsvirksomheder i USA vil i årets sidste kvartal primært fokusere på indtjening gennem direkte annoncesalg.
Det skriver Digiday, der har spurgt 58 medie- og marketingsvirksomheder i USA, hvad deres særlige omsætningsmæssige prioriteter vil være resten af året.

Her topper direkte annoncesalg listen, mens salg af abonnementer og programmatisk annoncering følger efter på henholdsvis anden- og tredjepladsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs