MediaWatch

Reality-streamingstjeneste får fast plads i smart-tv

Streamingtjenesten Hayu bliver fast inventar som app på alle smart-tv fra selskabet Vestel i bl.a. Danmark.

Foto: Screenshot / Hayu

Den amerikanske streamingtjeneste Hayu, der udelukkende gør sig i reality-programmer som ”Million Dollar Listing” og ”The Real Housewives”, bliver fremover tilgængelig som selvstændig app på smart-tv fra producenten Vestel. Det fremgår af en pressemeddelelse.

Lanceringen af appen sker som følge af et partnerskab mellem Hayu, der er ejet af koncernen NBCUniversal, som igen er ejet af telekomkoncernen Comcast, og teknologivirksomeheden Foxxum, der udvikler smart-tv-løsninger. Foxxum fungerer som et bindeled mellem indholdsudbydere som Hayu og hardware-virksomheder som Vestel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs