MediaWatch

Influencerbureauer tager økonomisk opbremsning med ophøjet ro

Et af landets største influencerbureauer ser trods inflation og usikkert marked ind i det bedste regnskab nogensinde, fortæller adm. direktør. To af konkurrenterne har oplevet annonceomsætning i bakgear, men ser ubekymret mod resten af året.

Pernille Lotus, adm. direktør i influencer- og marketingbureauet Wearecube. | Foto: Abraham Engelmark

Inflationen og den usikre økonomiske usikkerhed får en række annoncører til at trække i håndbremsen og holde igen af frygt for den økonomiske udvikling.

Hos en række regionale mediehuse vækker den dalende annonceomsætning bekymring, men hos tre af landets store influencerselskaber, der arbejder med annoncering og kampagner på sociale medier, giver udviklingen dog ikke anledning til de helt store panderynker endnu.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs