Tjek indgår kommercielt samarbejde om digitalisering af tilbudskommunikation

Et nyt digitalt setup skal give bedre mulighed for at målrette annoncer baseret på kundehistorik.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Marketingsbureauet Republica har indgået et samarbejde med virksomheden Tjek, som står bag Etilbudsavis, der samler supermarkedernes tilbudsaviser i et digitalt format, om at digitalisere tilbudskommunikationen. Det fortæller Republicas adm. direktør, Niels Henrik Eriksen, til Markedsføring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også