MediaWatch

Erhvervsmedie knopskyder med satsning rettet mod finanssektor

Digitalt mediehus med erhvervsfokus lancerer nyt medie for en del af finansbranchen med ”stor målgruppe”.

Foto: PR/Jeppe Carlsen

Insideforsikring er navnet på et nyt medie, som det seks år gamle Insidebusiness i det stille har lanceret op til sommerferien. Siden 2016 har erhvervsmediet udsendt nyheder, baggrund og analyse i to ugentlige nyhedsbreve om især finansbranchen, kapitalfonde og landets største virksomheder.

”Vi lancerer Insideforsikring, fordi vi har mærket stor interesse fra læsere inden for det område. Det er en vigtig branche, og vi mener, at der er en stor målgruppe, som vi gerne vil give noget ekstra,” siger chefredaktør og medejer Peter Nyholm til MediaWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs