MediaWatch

Medie: Apple vil fylde flere annoncer ind i sine produkter

Der vil komme flere reklamer i techselskabets Iphones og Ipads, hvor Apple ifølge Bloomberg bl.a. vil øge antallet af annoncer i App Store.

Foto: Mike Segar/Reuters/Ritzau Scanpix

Techselskabet Apple lægger an til at hæve sine annonceindtægter ved at sælge flere annoncepladser i de apps og funktioner, selskabet selv råder over. Det skriver nyhedsbureauet Bloomberg ifølge Berlingske.

Apple-produkter som Iphones eller Ipads viser allerede annoncer i bl.a. nyhedsapp og børsapp og i App Store, hvor man kan downloade apps til telefon og tablet. Men andelen af reklamer vil ifølge Bloombergs oplysninger stige i bl.a. App Store og forventeligt også i bl.a. Apples korttjeneste Maps med tiden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs