MediaWatch

Dataplatform med speciale i Youtube ansætter dansk landechef

Tidligere salgsdirektør for Discovery bliver landechef for selskab, der hjælper annoncører med at målrette og optimere deres annoncering på Youtube.

Youtube er omdrejningspunktet for Channel Factorys virke. | Foto: Silas Stein/AP/Ritzau Scanpix

Teknologi- og dataplatformen Channel Factory, som arbejder med målretning af annoncer på Youtube, vil sætte aftryk på det danske marked og har ansat Claus Donnerstag som landechef. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Selskabet sælger råd og vejledning til annoncering på Youtube, så annoncører får mest muligt ud af deres annoncering og placerer sig op ad relevant indhold. Ansættelsen af en dansk landechef skal ses som et led i en forstærket indsats på det nordiske marked og særligt med fokus på større kunder i Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs