MediaWatch

Gaffa relancerer website og indfører abonnement

Musikmagasinets hjemmeside har fået en overhaling og hældt mere indhold i sig. Samtidig udrulles abonnementsmur omkring dele af onlineindholdet og mulighed for at fravælge annoncer.

Foto: Screenshot

Musikmagasinet Gaffa introducerer en digital abonnementsmodel i forbindelse med en relancering af mediets digitale univers. Det skriver mediet i en pressemeddelelse.

Med relanceringen af sitet skruer Gaffa op for produktion af indhold og nyheder, ligesom der er kommet nyt design og flere funktioner på hjemmesiden. Med et digitalt medlemskab får brugerne adgang til alt indhold inkl. arkivmateriale, der bl.a. inkluderer 500 magasinudgivelser fra Gaffa gennem tiden. Derudover giver det adgang til rabataftale på musikfestivaler og koncerter, mens brugere af sitet kan fravælge bannerannoncer.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

B.T.'s fejlskud bekymrer ikke brancheorganisation

Direktør for Danske Medier ser B.T.’s investeringslyst som et sundhedstegn, selv om storbyeventyret kuldsejlede på under et år. Det er dog nødvendigt at knække koden til de lokale og digitale læsere, mener han.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs