MediaWatch

Zetland er gået i stå på vækstrejsen

Det unge digitale medie havde en ambition om at nå 40.000 betalende medlemmer i 2022, men i snart et år er der ikke kommet flere kunder i butikken.

Foto: Brian Karmark/INDBLIK

Zetland har efter et par år med markant vækst ramt en mur. Siden august er væksten i abonnementspuljen stagneret, fordi tilgangen af nye betalende medlemmer ikke overstiger antallet, der løbende falder fra. Det skriver Zetlands formand, Lea Korsgaard, i et indlæg hos mediet selv.

Zetland havde sat et mål om at nå 40.000 betalende medlemmer inden udgangen af 2022.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

DR og Roskilde Festival dropper tv-samarbejde

Danmarks Radio har droppet alle livekoncertoptagelser og tv-produktioner fra årets musikfestivaler heriblandt Roskilde Festival. Seertilslutningen står ikke mål med ressourceforbruget, lyder det. I stedet spreder DR sine medarbejdere over flere festivaler henover sommeren.

EU-pulje for nyhedsmedier åbner

Europa-Kommissionens organisation Creative Europe har lanceret en pulje for journalistiske partnerskaber på tværs af landegrænser, som skal understøtte bæredygtige forretningsmodeller for nyhedsmedier.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs