MediaWatch

Turnaround giver Adform bedste resultat nogensinde

Annonceplatformen Adform præsenterer sit bedste resultat nogensinde og kan for 2021 blandt andet fremvise en omsætningsvækst på 18 pct. samt en bundlinje, der er vokset med 616 pct.

Foto: Gregers Tycho/ERH

Adform, der har udviklet en softwareplatform til håndtering af digitale annoncekampagner, præsenterer i sit årsregnskab for 2021 sit bedste resultat i virksomhedens historie.

I 2021 voksede omsætningen med 18 pct. fra 550 mio. kr. i 2020 til 650 mio. kr. i 2021. Samtidigt vokser selskabets driftsresultat, EBITDA, og landede for 2021 på 166,6 mio. kr, hvor den i 2020 lå på 124 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs