MediaWatch

Nordiske Medier nærmer sig mål om 25.000 abonnenter

I løbet af de seneste tre år har Nordiske Medier øget sin abonnementsbase med over 40 pct. ved at holde et klart fokus på abonnementsforretningen og mindske frafaldet af læsere. I år forventer mediehuset at indfri mål om 25.000 abonnenter.

Siden Jesper Hansen kom til som adm. direktør for Nordiske Medier har nichemediehuset bag udgivelser som Licitationen arbejdet målrettet med at styrke fastholdelsen af abonnenter. | Foto: PR/Nordiske Medier

Der var ikke mange hår at finde i suppen i 2021 for Nordiske Medier, der hentede endnu et år med fremgang i især abonnementsforretningen, hvilket har kørt nichemediehuset i stilling til at indfri målet, der for et par år siden kunne syntes overambitiøst, om 25.000 betalende abonnenter i Danmark inden udgangen af 2022.

Det er især et skarptskårent fokus på abonnementsforretningen og et arbejde med hele værdikæden, der har været medvirkende til, at kundebasen er vokset med 40 pct. over de seneste tre år, siden adm. direktør Jesper Hansen kom til i 2019 fra posten som digital direktør i Story House Egmont.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs