
Der var ikke mange hår at finde i suppen i 2021 for Nordiske Medier, der hentede endnu et år med fremgang i især abonnementsforretningen, hvilket har kørt nichemediehuset i stilling til at indfri målet, der for et par år siden kunne syntes overambitiøst, om 25.000 betalende abonnenter i Danmark inden udgangen af 2022.
Det er især et skarptskårent fokus på abonnementsforretningen og et arbejde med hele værdikæden, der har været medvirkende til, at kundebasen er vokset med 40 pct. over de seneste tre år, siden adm. direktør Jesper Hansen kom til i 2019 fra posten som digital direktør i Story House Egmont.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app