MediaWatch

Computerworld har sat skub i den digitale abonnementsforretning og events

It-mediet Computerworld landede sidste år et rekordresultat på knap otte mio. kr. før skat og en omsætningsvækst på 27 pct., som ifølge direktør John Ole Kristensen skyldes digitalisering af to områder. Væksten bliver mere moderat i 2022, lyder det.

Computerworld havde en omsætning på 36 mio. kr. sidste år. | Foto: Screenshot

For it-mediet Computerworld var 2021 et år med pil op - især når det gjaldt det digitale abonnementssalg og events.

”2021 var et godt år, hvor samtlige forretningsområder gik frem,” siger direktør i Jobindex Media, som Computerworld er forankret i, John Ole Kristensen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Watch Medier opruster og udvider i Norge

Ansættelsen af nyhedsredaktør er en del af danske Watch Mediers norske søstermediers ekspansion. I løbet af 2022 skal han stå for lanceringen af to nye branchemedier.

45.000 så europæisk fodboldkamp hos lokalmedie

Redaktionschef kalder seertallene for ”rigtig flotte” i en lederartikel, efter at regionalavisen sikrede sig rettighederne til at vise Viborg FF’s Conference League-kamp på sin hjemmeside.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs